مدیریت PKD و عفونت های دستگاه ادراری (UTI)
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 طبیعی PKDPKD یک بیماری ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد پر از مایع در riñones.Las عفونت های دستگاه ادراری در میان مردم با میبرد مشترک هستند، و مشکل خاصی برای mujeres.Si UTI نمی تواند به خوبی کنترل، مکرر است عفونت های دستگاه ادراری می تواند renal.Entonces تابع بدتر نحوه مدیریت عفونت های دستگاه ادراری و PKD خوبی؟

چگونه برای درمان و جلوگیری از بیماران مبتلا به عفونت ادراری با PKD؟

در درمانگاه، هر UTI باید بی درنگ با آنتی بیوتیک apropiados.Las مردم با میبرد درمان ممکن است نیاز به یک دوز بالاتر از آنتی بیوتیک و عفونت در کیست است به احتمال زیاد به نیاز به یک دوره دیگر از درمان است.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیماران مبتلا به PKD برای جلوگیری از عفونت ادراری عبارتند از: حداقل دو لیتر از مایع در هر روز بنوشید (اما برای اولین بار در مورد بودن در مایع به دلیل عملکرد کلیه خود را محدود دکتر خود مشورت کنید). اجتناب از مایعات است که می تواند تحریک مثانه شستن ناحیه تناسلی قبل از رابطه جنسی، انتخاب لباس زیر ساخته شده از مواد طبیعی مانند پنبه، و تسمه استفاده نمی کند، که می تواند مجرای ادرار را تحریک. پاک کردن از جلو پس از ادرار کردن و یا مدفوع کردن به کاهش به عقب احتمال این که باکتری ها خواهد شد به مجرای ادرار منتقل شدند.

چگونه به طور طبیعی PKD درمان؟

ما در حال حاضر به ذکر است که کیست می تواند عملکرد کلیه تاثیر می گذارد، و PKD در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده próximo.Sin اما برای کاهش کیست اندازه به طور طبیعی و کمک به عملکرد کلیه دوباره بازسازی آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه تنها راه برای درمان PKD raíz.Está با او موافق هستید؟ هیچ درمانی برای PKD وجود دارد می شود، اما شما هنوز هم می توانید انتظار زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند renal.Si شما علاقه مند به درمان ما، لطفا به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل، یا کم و لوازم آشپزخانه را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: طبیعی PKD,هیچ درمانی برای PKD وجودPKD یک بیماری ژنتیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: